First post!

Hey,

Eerst en vooral welkom op mijn blog. Vandaag ga ik eerst het een en ander over mezelf vertellen. Als je wil weten waar deze blog over gaat check dan zeker eventjes de pagina ‘over mij’.

Ik ben dus Lisa en ik ben 14 jaar. Ik hou heel erg veel van beauty, reizen, schrijven, lezen en eten. Ik ga niet naar school en leg mijn examens af via de examencommisie (als je hier meer info over wil laat dat dan even achter in de reacties dan maak ik daar wel een keertje een artikel over). Ik ben meestal in België of in Spanje te vinden. In België woon ik niet zo ver van Brugge en in Spanje woon ik in Calpe. Over mijn leven in Spanje zullen uiteraard ook artikels online komen. Hier hou ik het bij voor vandaag. Ik hoop dat jullie zeker nog terug keren naar mijn blog!

Knuffels Lisa

Plaats een reactie